ונטה כפריט עיצובי בבתי מלון

ונטה לבית

מחשבה רבה מושקעת בעיצוב בתי מלון ודירות אירוח, אנו לא מוכנים להתפשר על איכותו של שום פריט

ההשקעה שלנו בעיצוב בית אירוח, על מנת להגיע לתוצאות האיכותיות ביותר, היא השקעה נרחבת במיוחד. אנחנו משקיעים לא מעט זמן ולא מעט כסף בניסיון להבטיח שכל פריט ופריט בבית שלנו יהיו ברמה העיצובית הגבוהה ביותר, ויתאימו אחד לשני ליצירה של הבית המעוצב והמושלם שבו אנשים יירצו להתארח, הדבר נכון הן לפריטים שהם עיצוביים בהגדרה, כמו תמונות, עציצים או ריפודי הרהיטים והריצוף, והדבר נכון גם לגבי מכשירים שהתפקיד שלהם בבית הוא פרקטי אך הם צריכים להתאים לרוח העיצוב הכללית – מכשירי חשמל שונים במטבחון ובחדרים האחרים. אחד המכשירים, שאנחנו לא נוטים לייחס לו תכונות עיצוביות על פי רוב אך בהחלט אין סיבה להתפשר גם בתחום זה, הוא ונטה. ונטות הן למעשה מאווררים המותקנים במרחבים סגורים שאין בהם מוצא לחלון ולאוויר פתוח (לרוב חדרי שירותים ומקלחות), על מנת להבטיח סירקולציה איכותית של אוויר גם בהם. השאלה היא – כיצד הופכים מכשיר בסיסי שכזה ומשתמשים בו כפריט עיצובי.ונטה לבית

מהן האפשרויות שלנו בכל מה שנוגע להתקנת ונטות, וכיצד אנחנו משתמשים בהן כפריט עיצובי

  • אפשרויות שונות של ונטות – כאשר אתם רוצים לבחור ונטה עבור חדרים שונים בבית המלון שלכם, אתם בוודאי מגלים כי השוק הוא לא קטן ולא מצומצם כלל וכלל. כיום, ישנן אפשרויות מגוונות ביותר בכל מה שנוגע לבחירת ונטות – החל מגדלים שונים והיקפים שונים של עבודה, דרך סגנונות שונים (מתכתיים מול פלסטיק), ועד הגעה למוקד שאנחנו רוצים לדבר עליו – ונטות מעוצבות. הוונטות המעוצבות הן לא עניין של מה בכך, ולמעשה מדובר במאוורר פנימי שמקבל מעין פאנל חיצוני, שמשמש גם עבור פיזור של האוויר ברחבי החדר, וגם עבור מתן פנים דקורטיביות לוונטה עצמה.
  • כיצד תעשו זאת נכון? באופן כללי, ונטה מעוצבת תהיה בדרך כלל בעלת פאנל זכוכית מסוג כזו או אחר, שכן זהו גם פאנל קשיח מספיק בכדי לפזר את האוויר בצורה איכותית. מאחר וכך, האפשרויות של שימוש בונטות כפריט עיצובי הן אפשרויות לא מצומצמות כלל – ניתן לבחור בפאנלים שונים ולהתאים בצורה טובה מאוד את סגנון העיצוב של הבית לוונטה שבה אנחנו בוחרים.

ונטות הן מכשירים בעלי חשיבות מעשית, אבל אין שום סיבה להתפשר על ההתאמה שלהם לעיצוב הבית

כאשר אנחנו מסתכלים על ונטות באופן כללי, אנחנו רואים מייצג ברור מאוד של מכשירים בעלי תפקיד פרקטי וללא תכונות עיצוביות לרוב. עם זאת, כיום ניתן בהחלט למצוא ונטה מעוצבת ואיכותית ולהשתמש בה, מעבר לתפקיד החשוב שלה ביצירת סירקולציית אוויר, גם כפריט משלים לעיצוב של חדרים כמו חדרי אמבטיה, חדרי שירותים או מחסנים – בהתאם למקום שבו היא מותקנת. כל שצריך הוא למצוא את הפריט הנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.