בריכות שחיה בחצר הבית

הצפון הוא ללא כל צל של ספק איזור אידיאלי עבור הקמת בריכות שחיה פרטיות. באיזור הצפון חיות כיום משפחות עם ילדים אשר יכולות ליהנות מגישה למקורות מים נעימים ביותר, כיפיים ומפנקים לכל הדעות במשך חודשים רבים בשנה. יש לציין את העבודה כי כיום את הבריכות אפשר לבנות בכל חצר באמצעות בטון או פיברגלס. בריכה מבטון היא יקרה יותר מטבע הדברים וקבועה, בעוד בריכות שחיה מפיברגלס מאפשרות התאמה של גודל לצרכים ושינוע לבית חדש בעתיד במידת הצורך או כל שינוי אחר שתרצו לעשות במתחם.

האמת היא כי יש היצע רחב של בריכות שחיה בצפון אשר מתוכו ניתן להזמין דרך החברות העוסקות בתחום:

–          בריכה מרובעת

–          בריכה עגולה

–          אליפסות

–          צורות גיאומטריות לא סימטריות

–          עם או בלי שיפוע

–          עם מדרגות או ספסל ישיבה

–          מדרכי רגל

כיצד בונים בריכות שחיה בצפון?

בריכת שחיה מפיברגלס מיוצרת במפעל טרם התקנתה אצל הלקוח. המשמעות היא קיצור של תהליכי ההתקנה ועמידה בקריטריונים מחמירים מאוד. בשלב הראשון הלקוח נדרש לבחור בין דגמים וצורות כאלה ואחרים, כאשר ניתן גם לבצע הזמנה מיוחדת על פי הצרכים הייעודיים. ההמלצה היא לבחור את גודל ועומק הבריכה על פי נתוני החצר ולהביא בחשבון את השוליים ואת הגורמים הסביבתיים. בשלבים הבאים מתבצעת העבודה המעשית של התקנת הבריכה, לרבות חפירה וביסוס הקרקע, ייצור לפי תכניות, אספקת אביזרים נלווים שונים, הובלת הבריכה והעמדתה בחצר, ציפוי וכמובן איטום הרמטי ויעיל ביותר.

התהליך של בניית בריכות שחיה אורך בין שבועיים לשלושה. מבחינת מחירים, רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל הצעה מסודרת המתחשבת בכל הצרכים של הלקוח. בריכת פיברגלס זולה משמעותית מבריכת בטון ולכן היא מועדפת על רוב תושבי הארץ. בריכה כזו מגיבה היטב גם למזג האוויר הייחודי של הצפון ועמידה בפני נזקים של חורף סוער. בזכות הבריכות הללו כבר לא צריכים תושבי הצפון לנסוע שעות ארוכות עד חופי הים ואפשר לבלות בחצר הבית עם חברים, משפחה ואורחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.