כל מה שרציתם לדעת אודות שערים חשמליים בצפון הארץ

התקנת שערים חשמליים בצפון

שערים חשמליים הם שערים אשר מופעלים על ידי מנוע חשמלי, והם מותקנים במקומות שונים ולצרכים מגוונים כאלה ואחרים מטבע הדברים. יש שערים חשמליים שונים אשר מיועדים לסינון רכבים לחניונים בבתים משותפים, והם מכונים מחסומי זרוע, ויש שערים חשמליים אשר מותקנים בכניסות לישובים ומפעלים תעשייתיים והם גדולים וכבדים באופן מיוחד מן הסתם.

בצפון הארץ ישנם ישובים ומפעלי תעשייה רבים לרבות מתקנים ביטחוניים אשר זקוקים לשערים חשמליים כדי לעשות סינון ובקרת הנכנסים למתחמים אלה בצורה טובה ויעילה ביותר. לשם כך יש להתקין בכניסות למקומות אלה שערים חשמליים ייעודיים על פי הצרכים של כל מקום בנפרד. שערים אלה הם על פי רוב שערים מוסטים אשר מופעלים על ידי מנוע חשמלי חזק אשר ניתן להפעלה בכמה שיטות לרבות כפתור הפעלה, שלט רחוק, טלפון סלולרי, קודן וכיוצא באלה. המנועים החשמליים אשר משמשים בשערים אלה מותקנים על פי גודל השער, ומשקלו ומהירות הפתיחה הנדרשת לשער.

בנוסף לשערים חשמליים כבדים אלה נעשה שימוש בשערים חשמליים גם במקומות נוספים.

 

למידע נוסף בנושא תיקון והתקנת שערים חשמליים בצפון

שימושים נפוצים של שערים חשמליים

השימושים הנפוצים בשערים חשמליים בצפון הארץ נעשה במקומות הבאים:

  • ·         בכניסות לבתים פרטיים
  • ·         בכניסות לחניונים
  • ·         בכניסות לישובים
  • ·         בכניסות למפעלי תעשייה ומתחמי מחסנים
  • ·         בכניסות למתקנים ביטחוניים
  • ·         בכניסות למוסדות ציבור שונים

תיקון שערים חשמליים

התקנת שערים חשמליים כוללת אחריות למספר שנים על כל הציוד אשר מותקן לרבות הקונסטרוקציה עצמה, המנועים החשמליים ואמצעי ההפעלה של השערים. במסגרת האחריות תקבלו שירות תיקונים מהיר ויעיל ביותר, ובמידה ויש ברשותכם שער חשמלי ישן ניתן להיעזר בחברת ההתקנה לתיקון או החלפת הציוד שהתבלה עם השנים.

התקנת ותיקון שערים חשמליים נעשית על ידי חברות מקצועיות אשר ממוקמות בצפון הארץ ואשר מסוגלות להגיע אליכם במהירות ולעשות את העבודה ביעילות רבה למדי מן הסתם. יש להקפיד לעבוד רק עם חברות אשר מעניקות אחריות מלאה לציוד ולהתקנה, וכאלה שיש להם ניסיון רב שנים בתחום השערים החשמליים בצפון הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.