מיוחד לתושבי הצפון טיפים לחיסכון בקניית כספת

באדיבות המרכז הארצי לכספות- http://www.casafot.co.il/

כספת משדרגת בצורה משמעותית את רמת הביטחון האישי בבית או במשרד ללא כל צל של ספק. רכישה של כספת היא השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך לכל הדעות, בעיקר כאשר מבצעים אותה מלכתחילה בצורה נבונה וחסכונית ביותר. כספת מונעת גניבות בצורה יעילה למדי, ויש לה חשיבות רבה בהגנה על ציוד חומרי. בנוסף לכך, באמצעות כספת אשר מותקנת בחנות או בעסק ניתן לעכב פורצים, וכך לאפשר לכוחות הביטחון להגיע לאיזור ולבצע את האכיפה הדרושה בכל מצב באשר הוא.

הטיפ העיקרי והחשוב ביותר לחיסכון בקניית כסף הוא להכיר את ההבדלים בין המוצרים השונים. מי שאינו עוסק בתחום הכספות, מן הסתם לא תמיד יודע לזהות ממה עשויה הכספת, מה כולל המפרט הטכני שלה, וכיצד סוג הנעילה משפיע על רמת הביטחון. אלו הסוגים הבולטים של כספות:

–          כספת בטחון

–          כספת חסינת אש

–          כספת חסינת אש ומים

התאמת הכספים לצרכים

החיסכון המשמעותי יתחיל כאשר תרכשו כספת אשר מתאימה לצרכים שלכם. הגדירו את מסגרת התקציב שלכם לצורך הענין, התייעצו עם איש מקצוע, ובדקו האם כספת בטחון רגילה יכולה להספיק לצרכים שלכם, או שמא יש צורך בכספת חסינת אש ומים. מצד שני, תנו עדיפות לרכישה של כספת איכותית, וכך תמנעו עוגמת נפש והוצאות בלתי רצויות בעתיד. חשבו על הטווח הרחוק, והפעילו מערכת שיקולים רחבה ככל האפשר על מנת ליהנות מהיתרונות של כספת.

טיפ נוסף לחיסכון בקניית כספת הוא לברר לגבי הנושאים הבאים:

א. יצרן – יש הבדלים משמעותיים בין יצרנים אשר מייבאים או משווקים כספות. בדקו את הרקע של כל יצרן, את המוניטין שלו ואת ההמלצות הקיימות עליו בקרב לקוחות שונים.

ב. צורת נעילה – האפשרויות העיקריות הן נעילה דיגיטלית או נעילה מכאנית. לכל אפשרות נעילה יש יתרונות וחסרונות אחרים, וגם כאן תצטרכו להשתמש בצרכים האישיים בתור מצפן לחיסכון.

ג. חנויות וספקים – בחרו היטב את החנות או הספק, ובררו לגבי תקופת אחריות אשר הם מספקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.