5 המלצות לטיולים באזור חיפה

עומדים לצאת לחופשה בחיפה? אם כן, יש לנו 5 המלצות שיהפכו את הטיול שלכם למיוחד ולמהנה יותר.

מוזיאונים – מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית

אם אתם אוהבים מוזיאונים מיוחדים, כאלו שלא תמצאו בכל מקום, מוזיאון טיקוטין הוא המקום בו אתם חייבים לבקר במהלך החופשה החיפאית שלכם. מדובר במוזיאון קטן ומרשים במיוחד, אשר כולל אוספים יפניים מיוחדים, מעניק ידע רב על התרבות היפנית מכל הזמנים ומתאים לכל המשפחה.

כתובת: שדרות הנשיא 86 חיפה. טלפון: 04-8383554.

מסלולי טיולים – נחל לוטם ונחל עמירם

נחל לוטם הוא ללא ספק אחד המקומות המתויירים יותר באזור חיפה. הנחל מציע מגוון מסלולי הליכה נעימים ומוצלים ואזור מיוער מרשים ומיוחד. חשוב לציין כי מסלולי ההליכה בנחל אינם קשים במיוחד, לכן הם יכולים להתאים כמעט לכולם.

נחל עמירם מספק טיול אתגרי יותר לחובבי מסלולי ההליכה. מדובר במסלול בין שכונות העיר חיפה, כאשר בסוף המסלול ישנם מצוק מרשים, מערות מיוחדות ונוף מרהיב שנשקף מעבר הים.

גני חיות – גן החיות הלימודי בחיפה

גן החיות הלימודי בחיפה הוא אמנם גן חיות קטן, אך הוא מספק חוויה של ממש לכל אוהבי בעלי החיים ומספק חוויה לימודית ומעשירה במיוחד. בנוסף, גן החיות משקיף אל הערוץ של נחל לוטם ומספק נקודת צפייה מעוררת התפעלות.

כתובת: מרכז הכרמל בחיפה, ממש בצמוד לגן האם. הכניסה בתשלום.

ספורט אתגרי – Xpark

אם אתם חובבי ספורט אתגרי, מתחם Xpark יספק לכם בשורה של ממש. מתחם Xpark כולל שלושה מתחמי פעילות:

  1. מתחם לפעילויות גובה.
  2. מתחם קט-רגל על דשא סינתטי.
  3. מתחם לוחמה בכדורי צבע (פיינטבול).

כל המתחמים כוללים מתקנים מושקעים במיוחד ובמקום תוכלו למצוא קירות טיפוס, פארק חבלים, אומגה, פיינטבול, מרקנה ועוד מתקנים רבים אשר יקפיצו את האדרנלין שלכם וישדרגו לכם את החופשה, בין אם אתם יוצאים כזוג, עם חברים או אפילו כמשפחה עם ילדים.

לינה – מלונות דן בחיפה

ללינה אנו ממליצים לכם לבחור באחד ממלונות דן בחיפה, והמומלץ ביותר הוא ללא ספק מלון דן כרמל. מלון דן כרמל חיפה ממוקם ממש על רכס הכרמל, וממנו נשקף נוף מיוחד ומרהיב ביופיו. מלון דן כרמל הינו מלון היוקרה הראשון שהוקם בעיר חיפה, והוא נחשב לאחד מבין בתי המלון המבוקשים ביותר בארץ.

חדרי המלון הינם חדרים חדישים ומאובזרים בכל מה שאתם זקוקים לשם קיום חופשה מושלמת, והמלון עצמו כולל מגוון רחב של אטרקציות ופינוקים שישלימו את החופשה החיפאית שלכם.

לסיכום, חופשה בחיפה יכולה להעניק לכם חוויה מיוחדת מאוד וזיכרונות שתנצרו לעד, אם רק תדעו לפנות אל המקומות הנכונים אשר ישדרגו את החופשה שלכם ויהפכו אותה לחופשה עליה תמיד חלמתם. חופשה שתסייע לכם לאגור כוחות מחודשים וליהנות באופן הטוב ביותר ממספר ימים של שקט ושלווה בעיר הצפונית המיוחדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.