מדפים לעסקים קטנים ובינוניים

מדפים

עסקים קטנים ובינוניים נמצאים במלחמת קיום מתמדת

קיום עצמאי כעסק קטן ובינוני בישראל הינו מאתגר בלשון המעטה. בכל שנה, כמות עצומה של בתי עסק אשר אינם חלק מרשת נרחבת או אינם בעלי נפח עבודה עצום וותק בשוק, נסגרים עקב אי יכולת להחזיק את עצמם כלכלית או לעמוד בהפסדים כספיים זמניים. למעשה, הצלחתו של עסק חדש המוקם תלויה כמעט במידה בלעדית ביכולתו של המקים, או שותפיו העסקיים, לעמוד בפני שנים של תנודות גדולות ביחס הרווח הפסד עד לייצובם כעבור מספר שנים והיכרות הלקוחות. לכן, פעמים רבות ההבדלים בין הצלחה מסחררת לכישלון צורב אשר קשה להתאושש ממנו הם השקעת מחשבה בדברים הקטנים, בייעול מקסימלי של העבודה, וניצול מושלם של צוות העובדים והמוצר. אחד מהגורמים אשר צורכים פעמים רבות השקעה ממושכת במיוחד של זמן עבודה הינו המחסנים. עסקים בינוניים, או עסקים קטנים אשר עוסקים בין השאר במזון ומוצרים מתכלים, מצריכים שימוש במרחבי אחסנה נרחבים, אשר סידורם והזמן אשר לוקח להכניס אליהם אספקה לעבודה השוטפת ולהוציא מהם את המוצרים המוגמרים עשויים לגזול חלק ניכר משעות העבודה המשולמות לעובדים. הפתרון לכך כולל השקעה בפתרונות אחסנה כגון ארונות ומדפים למחסנים אשר מתאימים בצורה מושלמת לעסק ואופיו הספציפי.מדפים

מהם פתרונות האחסנה המובילים לעסקים קטנים ובינוניים

כאמור, מציאת פתרונות לייעול האחסנה במחסני עסקים קטנים ובינוניים הינה חשובה מאין כמוה לחסכון כספי בעלויות תפעול העסק, ובסופו של דבר עשויה לחרוץ את גורלו לשגשוג או כליה. מדפים למחסנים אלו הם הבחירה המועדפת לרוב, וקיימים מספר דגמים נפוצים אשר הינם בשימוש נרחב, כתלות באופי העסק. להלן נציג שניים מהם:

  • מדפים מודולאריים: מדפים למחסן נדרשים להתאים למגוון עצום של סחורות ומוצרים, אשר גם בעסק בעל מומחיות ספציפית צפויים להשתנות לאורך הזמן. על המדפים להתאים למשקלים גדולים וקטנים ולנפחים שונים של המטען. מדפים מודולאריים מאפשרים לבעל העסק לשלוט ולהתאים בכל פעם את המדף הנדרש לו לפי הסחורה המאוחסנת על ידי כוונון גובה המדף, רוחבו, ומספר המדפים הרצוי. ניתן אף לפרק מדפים כשאין בהם צורך, ובכך לפנות שטח נרחב אשר יקל על איתור המוצרים המבוקשים והוצאתם.
  • מדפי גלגלים: מדפים אלו הינם הפתרון האידיאלים לעסקים אשר עוסקים בסחורה מתכלה. למעשה מדובר בשיטה אשר מותאמת לשימוש במוצר הראשון שנכנס לאחסון, ובכך מצמצת בלאי וקלקול על ידי מערכת גלגלים אשר מסיעה את המוצרים בתור לעבר אזור השליפה.

חשוב לרכוש מדפים למחסן רק מספק אמין מוכר ומקצועי

על מנת למקסם את הרווח הכלכלי מייעול עבודת המחסן, חשוב מאוד שהמדפים יתאימו בצורה מושלמת למאפייני העסק והמוצרים הספציפיים בהם הוא עושה שימוש. לכן, מומלץ לרכוש את מדפי האחסנה רק מספק מומחה בתחום, אשר ידע להמליץ על פתרון האחסון המושלם לעסק שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.