הדפסה על קאפה – טרנד שלא נעלם

עוד לא שמעתם על הקאפה? זה הזמן!


אם פניתם בעבר לבית דפוס כלשהו, וביקשתם להדפיס תמונה למשל, רוב הסיכויים שהמילה "קאפה" עלתה במהלך שיחת הייעוץ הראשונית. משטחי הקאפה עשויים מחומר מוקצף מיוחד, מגיעים בעוביים שונים וצבעם הוא לרוב לבן. מכיוון שמדובר במשטחים קלי משקל, ניתן להעבירם ממקום למקום ללא שום בעיה. התוצר הסופי גם חלק ונטול גבשושיות, כך שניתן להדפיס עליו תמונות מכל סוג באיכות גבוהה מאוד. את הקאפה אפשר לתלות על הקיר, להניח על מדף, להדביק על עמוד כאמצעי הכוונה ועוד. כל-כך הרבה שימושים לקאפה אחת.

הדפסה על קאפה מכל סיבה


אין סוף למה שתוכלו להדפיס על קאפה: תמונות נוף מרהיבות שצילמתם בטיולכם האחרון בחו"ל, תמונות משפחתיות מחג

הדפסה על קאפה
הדפסה על קאפה

או מאירוע משמח, צילומים נבחרים מאלבום חתונה שתרצו להגדיל ולתלות בחדר השינה, עבודות גמר במסגרת לימודים (מתאים במיוחד לתלמידי עיצוב גרפי, צילום, עיצוב פנים, אדריכלות, שיווק וכיוצא באלו), פרזנטציות עסקיות להצגה מול לקוח או חבר מנהלים, תמונות מוצר / "סטורי בורד" כאמצעי להצגת רעיונות פרסומיים, שלטי הכוונה בכנסים ובתערוכות וכיוצא באלו. במידה שבחרתם להדפיס על הקאפה תמונה שמצאתם באינטרנט, בדקו שהיא אינה מוגנת בזכויות יוצרים ושבאפשרותכם לעשות בה שימוש. כפי שאתם רואים, הקאפה נותנת לנו מענה גם עבור שימושים פרטיים וגם עבור שימושים עסקיים!

הקאפה יפה – עם מסגרת או בלי


בשונה ממוצרי דפוס אחרים, הזקוקים למסגרת לטובת העיצוב הסופי, הקאפה מסתדרת מצוין גם בלעדיה. מכיוון שהיא בעלת גימור יפה ומדויק כשלעצמו, ממש אין חובה למסגר אותה. ניתן לתלות אותה על הקיר כמו שהיא. עם זאת, במידה שמצאתם מסגרת מיוחדת שיכולה לשדרג את התמונה, אתם יותר ממוזמנים "לשדך" אותה לקאפה. הרי מסגרות תמונה מהוות לא פעם פריט דקורטיבי בפני עצמו, אז אל תהססו לעשות בהן שימוש גם כשמדובר בקאפה.

הטרנד פה כדי להישאר


רבים כבר גילו את נפלאות הקאפה ובוחרים בה שוב ושוב כפתרון הדפוס האולטימטיבי. במידה שתשמרו על הקאפה כראוי, היא גם תשמש אתכם נאמנה לאורך זמן (אחסון לקוי עלול לגרום לנזק בפינות הקאפה או לגבשושיות על-גבי התמונה עצמה). הודות לעובדה שניתן להזמין קאפות בשלל גדלים ולזמן הקצר הדרוש לקבלת התוצר המוגמר, אפשר לומר בוודאות שהטרנד אינו הולך להיעלם בקרוב. בתי דפוס ימשיכו להציע הדפסות על קאפה כפתרון מוביל, ואתם תמשיכו ליהנות מתמונה באיכות טובה בכל מקום שתרצו.

אז איפה מדפיסים על קאפה?


ראשית, בחרו בית דפוס שמתמחה בתחום כבר שנים. אמנם הדפסה על קאפה היא אינה תהליך מורכב, אך עדיין יש משקל לניסיון כשרוצים תוצאות מצוינות. ודאו שבית הדפוס יכול לתת לכם מענה בכל סדר גודל, וכי באפשרותו להדפיס על קאפה במידות קטנות ועל קאפה במידות גדולות באותה רמת איכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.