בחירת דלתות מעוצבות בצפון

דלתות מעוצבות

בחירת דלתות מעוצבות ממגוון עצום של עיצובים

בחירת דלתות מעוצבות בצפון היא משימה קשה מתמיד. ישנם אינספור דוגמאות ועשרות סוגי דלתות, הכול כדי להתאים את הדלת המיוחדת לכל בית ובית. דלתות מעוצבות ניתן לראות בכל בניין חדש, במבנים ציבורים, בבנייני דירות ובבתים פרטיים. הדלת היא חזית הבית ויוצרת את ההרמוניה במראהו מהרחוב, לכן עליה לעמוד בתנאים נוקשים של עיצוב וביטחון. מרבית הדלתות כיום מורכבות מעץ ומזכוכית, כאשר ישנן דלתות ברזל חזקות יותר שמצופות בשישי או אפילו שילוב עם חרסינה. הדלתות פרצו את כל גבולות הדמיון וכל מה שנותר לכם זה רק לבחור.

דלתות מעוצבות

סוגי דלתות מעוצבות לכל סגנון עיצוב ולכל אישיות

  • לא סתם אומרים שדלת הכניסה מסמלת משהו על הבוחר בה. דלת כניסה מסמלת הרבה דברים לפי העיצוב שלה וצבעה, ישנם צבעים בהירים יותר ושמחים וישנם צבעים רציניים כמו שחור וחום שמשדרות רצינות. כל סוג דירה בוחר את הדלת לפי העיצוב אותו הוא רוצה לשדר.
  • ישנם דלתות שצירן קבוע בקיר וישנם דלתות בעלי ציר כפול. אלמנט זה מוסיף לרוחב הדלת ומשאיר לכם יותר אופציות לעיצובה. קיים מגוון רחב של דוגמאות אך תמיד ניתן לבקש דלת בהתאמה אישית.
  • ניתן לשלב זכוכיות מכמה סוגים בדלת. ישנם זכוכיות מבריקות וחלקות וישנן זכוכיות עבות ומחוספסות בעלת דוגמה שלא ניתן לראות דרכה. העיצוב של הזכוכית וצורתה בעליה השלכות חשובות על עיצוב הדלת כולה וחשוב לשלם אותם היטב. אפשר להירגע מהחשש שדלת עם זכוכית היא שבירה ורגישה, הזכוכיות חזקות ועבות ומתאימות לחיי העבודה של דלת.
  • דלתות מעוצבות בצפון עשויות מחומרים שונים כמו שיש, ברזל או עץ מלא. לכל חומר העיצובים המיוחדים שלו ולפני ההחלטה על העיצוב הספציפי, כדאי להחליט איזה סוג דלת אנו רוצים ומהו הקונספט אותו היא תשדר, ואז להחליט על העיטורים או הצורה עצמה. זאת אומרת, להחליט אם אנו מעוניינים לכניסת ביתנו בדלת ברזל או עץ ורק לאחר מכן לעמול על העיצוב הספציפי יותר.

תתחשבו בתקציב שלכם שנקבע מראש

את התקציב לרכישת דלת ניתן לקבוע מראש, או לאר בדיקת טווחי המחירים ואת המחיר אנו יכולים להרשות לעצמנו 'לבזבז'. כשבוחנים את הדלתות ישנה התלהבות גדולה יותר אך עם העיצובים הקורצים והחומרים האיכותיים המחיר יעלה ויעלה בלי שנשים לב. כמובן שכדאי להשקיע בדלת איכותית ודלתות מעוצבות יישארו חלק מביתכם ואפילו ישפרו את עיצובו ויוקרתו אך כדאי לעצור את ההתלהבות לפני שהמחיר יגיע לכמה אלפי שקלים. בכל זאת ברכישה חשובה כזו, כדאי לצאת מגבולות החיסכון המוגזם ולהשקיע בדלתות מעוצבות שלא רק יהיו יפות אלא יהיו חזקות כנגד פריצות וגם כנגד איתני הטבע.

תיסחפו עם הדמיון

שאתם חושבים על דלתות מעוצבות, תנו לדמיון לקחת אתכם ותעזו יותר. דלת כניסה היא אלמנט מרשים מאוד ולפני כל כניסה לבית עם דלת מעוצבת יש שנייה או שתיים שלבהייה בעוצמה שהדלת משדרת. לכו עם העיצוב עד הסוף ותיקחו עצות ממעצבים כדי לוודא שאתם עושים את הדבר הנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.