הדפסת כרטיס עובד בצפון

היתרונות בשימוש בכרטיס עובד

בשנים האחרונות גדל מאד השימוש בכרטיסי עובד בשוק העבודה. למעשה, קבלת כרטיס עובד בעת התחלת עבודה חדשה הוא עניין שבשגרה. חברות קטנות יכולות להימנע מהשימוש בכרטיסי עובד, אך אין ספק כי החברות הגדולות אינן יכולות לתפקד בלעדיו. כאשר אנו חושבים על כרטיס עובד ועל מטרותיו אנו חושבים בעיקר על הדפסת שעון הנוכחות שלנו. זוהי אכן אחת המטרות של כרטיס העובד- לספק דרך קלה ונוחה לרשום במערכת את שעות העבודה היום יומיות של כל אחד- להכניס אותן ישירות למאגר הממוחשב ובכך לאפשר חישוב משכורת מהיר ובקרה נוחה על העובדים. למרות זאת, זוהי לא המטרה היחידה של כרטיס העובד. כרטיס העובד יכול לשמש כאישור כניסה לאזורים המוגבלים לעובדי החברה בלבד ובכך להחליף את המפתח המסורתי. בנוסף, כרטיס העובד יכול לאפשר לנו להנפיק תלושים רלוונטיים- לדוגמא תלושי שכר. אם אתם יושבים בצפון  ועוד לא הנפקתם כרטיסי עובד לעובדים שלכם, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.כרטיס עובד

ישנו מגוון רחב של אפשרויות הדפסה של כרטיסי עובד

  • כרטיס עובד מפלסטיק- כרטיס עובד העשוי פלסטיק הוא סוג הכרטיס הפשוט ביותר. לרוב, יודפס עליו שם העובד, ולפעמים גם תמונה צבעונית שלו. בגב הכרטיס תוכלו למצוא את הפס המגנטי. באמצעות העברת הפס המגנטי בקורא הכרטיסים המגנטי, יכול העובד להפגין שעות נוכחות בעבודה ולהנפיק לעצמו תלושים מתאימים.
  • כרטיסי קרבה- כרטיסי הקרבה מאפשרים לעובדים לבצע את כל הפעולות שהוא יכול לבצע באמצעות כרטיס הפלסטיק שלו. אז מהו ההבדל העיקרי ביניהם? בעוד את הכרטיס פלסטיק יש להעביר במכשיר המתאים (כמו שאנו "מגהצים" את כרטיס האשראי שלנו), כרטיסי הקרבה אינם דורשים פעולה זו. כל מה שצריך לעשות הוא למעשה לקרב את הכרטיס אל המכשיר הקורא אותו. ישנם מספר סוגי מכשירים הקוראים כרטיסי קרבה וכל אחד מהם פועל על פי טכנולוגיה שונה. קוראים אלו מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות: קוראים ומקודדים בתדר גבוה לעומת קוראים ומקודדים בתדר נמוך. סוג כרטיסים זה הוא נח במיוחד לשימוש במערכות כניסה. לדוגמא- במקום "מפתח" לדלת הכניסה לבניין החברה.
  • כרטיסים חכמים- ישנה אופציה לשלב בכרטיס עובד כרטיס חכם. הכרטיס החכם לא רק מאפשר קריאת נתונים ממנו אלא גם מסוגל לאחסן נתונים באמצעות צ'יפ מיוחד המוטבע בו.

מעוניינים להדפיס כרטיסי עובד לעובדים שלכם?

גם אם העסק שלכם יושב בצפון, על מנת לרכוש כרטיסי עובד לעסק שלכם אתם יכולים לפנות לחברה המשווקת ומתמקצעת בעיצוב כרטיסים. חברה טובה ומקצועית תוכל לייעץ לכם לגבי סוג הכרטיסים המתאימים לעסק שלכם בהתאם לצרכים שלכם ושל העובדים ואף להגיע עד אליכם ולתת לכם שירות במקום,  חשוב להזמין כרטיסים העשויים מחומר איכותי ובעלי יכולת העברת נתונים אמינה. ישנן הרבה אפשרויות לעיצוב הכרטיס- ניתן להדפיס כרטיס  עובד צבעוני שיכול להכיל את לוגו החברה, את תמונתו של העובד או את שניהם. בנוסף מומלץ לרכוש לעובדים גם אביזרים נלווים לתגים המאפשרים שימוש נוח בכרטיס שלהם. בין מוצרים אלו תוכלו למצוא מחזיקי תג נמשכים, מחזיק כרטיס עובד ושרוכים לתגים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.