משאבת מים ברבי קומות

משאבות מים

נהירת האוכלוסייה לעיר יצר צורך עז בבניה לגובה, אשר חייבה התמודדות עם מספר אתגרים

לאחר המהפכה התעשייתית ועד ימינו אנו, החל תהליך מסיבי של נטישת הישובים הכפריים ומעבר לערים גדולות. הסיבות לכך כוללות את המיכון החקלאי אשר הצריך כמות קטנה בלבד של אנשים לעיבוד השדות וייצור המזון, ומעבר רוב התעשייה והמסחר לפעול במוקדים גדולים בהם עובדים אלפים במקום בבתי מלאכה כפי שהיה נהוג בעבר. הנהירה המסיבית של אוכלוסייה לעיר נמשכת גם בימינו אנו, כשערי ישראל סובלות ממשבר מגורים אדיר המצריך מכל זוג המחפש קורת גג תשלום של סכומי כסף דמיוניים כמעט לרכישת דירה. מסיבה זו בין השאר, החלו לצוץ רבי קומות, בניינים עצומים המכילים בתוכם משרדים עסקיים, כמו גם כמות עצומה של דירות מגורים. המגדלים הללו היוו פתרון מושלם למצוקת הדיור, אך הקמתן הצריכה מחשבה וטיפול באתגרים הנדסיים אדירים. אתגרים אלו כללו בין השאר פיתוח של מדע הנדסת הבניין על מנת לאפשר ולהבטיח את יציבות הבניינים, כמו גם פתרון בעיות פשוטות לכאורה כגון הובלת מים לקומות הבניין העליונות. מאחר ולעיתים רבי הקומות מגיעים לגבהים של מאות מטרים, נקל לראות מדוע נחוצה משאבת מים על מנת לאפשר הספקת מי שתייה נקיים לגרים בהם.משאבת מים

מדוע נחוצות לנו משאבות מים ברבי קומות

כאמור, הצורך במשאבת מים ברבי קומות נובע מגובהם הרב, והשאיפה להכיל בהם יחידות דיור רבות ויוקרתיות אשר יאפשרו חיים תקינים באיכות גבוהה לגרים בהן. הסיבה לכך שנדרשות לנו משאבות מים ברבי קומות הינה מורכבת ממספר חלקים עיקריים:

  • לחץ המים הרגיל בצנרת: בישראל, רשות המים וחברת מקורות אחראיות על הזרמת מי שתייה לכל הישובים והבתים. מאחר ומודבר במערכת הזרמה כלל ארצית (על אף שהיא מחולקת למספר אזורים נבדלים), אין ביכולת חברת מקורות לשלוט באספקת המים ולהתאימה לכל בניין לפי גובהו מעל פני הקרקע. לכן, על מנת לאפשר התאמה של לחץ המים לצרכים המקומיים, דהיינו לספק להם מספיק לחץ ומהירות על מנת לתפס לקומות הגבוהות ביותר, יש צורך במשאבת מים ייעודית אשר תמוקם בתחתית הבניין, ותתווך בין לחץ המים הרגיל בצנרת לבין לחץ המים המבוקש.
  • היגיינה ובריאות: אספקה למים נקיים הינה הכרחית, וחשיפה למזהמים שונים הנמצאים במים עומדים אשר הזרימה בהם נפגעה הינה גורם מרכזי לתחלואה במדינות עולם שלישי ברחבי העולם. משאבת מים איכותית אשר מזרימה מים בלחץ חזק לקומות העליונות בבניינים רבי קומות, מאפשרת להם ליהנות ממים נקיים איכותיים וזמינים בכל השנה.

יש לרכוש משאבות מים לרבי קומות רק מספק מוכר

מאחר ומשאבת מים לבניין רב קומות חייבת לפעול בעוצמה רבה ללא כל תקלה, חשוב מאוד לא להתפשר על איכות. רכשו משאבת מים רק מספק אמין, מוכר ומקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.