הדרך להתקין מצלמות במעגל סגור

מצלמות במעגל סגור

מערכת מצלמות במעגל סגור הינה אחד מפתרונות האבטחה הטובים ביותר

בין אם ברצונכם לשמור על ביתכם או על העסק, מצלמות במעגל יסגור יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר. מערכת זו מספקת צילומים לאורך כל שעות היממה של החלל אותו תרשתו, כך שתוכלו לצפות במתרחש בו מהנייד או המחשב, וכן לגשת להקלטות ישנות יותר בכדי לברר מה קרה בו.

אז מהי הדרך להתקין מצלמות במעגל סגור?

  • למי נחוצות מצלמות במעגל סגור? מערכת מצלמות במעגל סגור הינו הפתרון הטוב ביותר לכל אלו אשר מעוניינים להגן על העסק שלהם או על ביתם. המצלמות ממוקמות באזורים שהוגדרו מראש ומתעדות כל תנועה במרחב במיועד. התמונה חדה ומוצגת באיכות גבוהה במיוחד כך שניתן יהיה לזהות ולאתר את האובייקטים המוצגים בקלות ובמהירות.מצלמות במעגל סגור
  • חיבור לאזעקה: בעוד שלא כל המצלמות חייבות להיות מחוברות, כאשר מתקינים מערכת מצלמות במעגל סגור, רצוי לחבר את המצלמות לאזעקת אבטחה. ניתן לחבר למצלמות חיישני תנועה, וכאשר תזוהה תזוזה באזור הצילום של המצלמה, תישלח קריאה למוקד אבטחה של החברה או למשטרה.
  • מיקום המצלמות: למיקום המצלמות שני תפקידים חשובים- לצלם את כלל החלל וכן להוות גורם מרתיע. נרצה שמצלמות המערכת יוכלו לקלוט כל שטח בחלל אותו אנו מצלמים, ולכן רצוי להיעזר במומחים בתחום בכדי לכוון את המצלמות כך שיצלמו את החלל מכל זווית ובכל מקום. יתרון נוסף של המצלמות הוא שהן מהוות גורם מרתיע, ולכן נרצה דווקא להראותן, בכדי שמי שיתקרב לאזור ידע כי הוא מצולם. נוסף על כך, יש למקם את המצלמות באזור אליו יהיה קשה להגיע, בכדי להגן עליהן ולמנוע מפושעים להוציא אותן מכלל שימוש, ולכן יש להיעזר בבעלי מקצוע בכדי להתקין את המצלמות.
  • גורם הרתעה: מצלמות במעגל סגור מהוות גורם מרתיע ביותר, ולעתים קרובות מונעות פשעים רק מעצם היותן במקום, לכן חשוב להתקין את המצלמות במקום גלוי (לפחות חלק מהן) וכן לציין על גבי שילוט כי המקום מצולם במצלמות. כוח ההרתעה של המצלמות מונע פשעים רבים.
  • סוגי מצלמות במעגל סגור: בבחירת מצלמות במעגל סגור לבית או לעסק, חשוב להבחין בהבדלים בין הסוגים השונים של המצלמות, ולהתאימן להבית והחלל בצורה אולטימטיבית. רצוי להתייעץ עם בעלי מקצוע המומחים בתחום בכדי לקבל סיוע והכוונה בבחירת המצלמות אשר צריכות לעמוד בקריטריונים רבים, תוך התאמת המצלמה למרחב הפיזי, תנאי השטח וצרכי הלקוח.

מצלמות במעגל סגור מעניקות לך את הביטחון הטוב ביותר

כאשר אנו רוצים להגן על העסק או הבית, נוכל לבחור בין מגוון מצלמות במעגל סגור- גלויות או חשאיות, עם "זום", בעלות מערכת קולי ועוד, אשר יספקו את הכיסוי המרבי של שטח החלל אותו נרצה לצלם, ויהוו הן גורם מרתיע והן גורם מתעד, בכדי שאנו נוכל למזער את הפשיעה באזור זה, ולהרגיש בטוחים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.