כספת 125x לשמירה על מחשב נייד – ועוד כמה דברים

מה אתם תרצו לשמור בתוך הכספת שלכם? יש לא מעט דגמים של כספות שבתוכן אפשר לשמור פריטים כמו תכשיטים, נשק אישי, כסף מזומן, פנקסי צ'קים, מסמכים, ועוד. אבל מה בנוגע לשמירה על אחד מהדברים היקרים מכל – המחשב הנייד שלנו? המחשב הנייד הרגיל לא נכנס לכספות סטנדרטית, וזאת למרות שהוא עצמו יקר ערך – וגם יש עליו מידע חשוב ויקר באופן יוצא דופן. כל זה היה נכון, עד שיצא הדגם של כספות 125x. הדגם הזה משנה את כללי המשחק – וזו כספת ביתית ומשרדית, שמאפשרת לכם לשמור בקלות על המחשב הנייד שלכם!

כך הכספת מעוצבת ומופעלת

  • גודל הכספת – מה שבעיקר מיוחד בעיצוב של כספת 125x אלו הן המידות שלה. מדובר על כספת רחבה במיוחד, שמגיעה לרוחב של כמעט חצי מטר. כך, ניתן להכניס לתוכה את רוב המחשבים הניידים הסטנדרטים בלי שצריך לשים אותם בזווית מיוחדת. אפשר אף להכניס לתוכה יותר ממחשב נייד אחד אם תרצו בכך.
  • מדף – בתוך כספת x125 ישנו מדף פנימי, שמאפשר לכם לשמור בצורה מסודרת את הפריטים. למשל – במדף העליון לשים את המחשב הנייד, ובמדף התחתון מסמכים, תכשיטים, וכיו"ב. עם זאת, במידה ואתם לא מעוניינים במדף, הרי שגם ניתן לשלוף אותו החוצה ללא כל מאמץ.
  • פתח לכבל – על מנת שגם תוכלו לשמור את הכבל בקרבת מקום, כספת 125x מגיעה יחד עם פתח מיוחד שבו ניתן לשמור את הכבל להטענה. כך הכבל לא ילך לאיבוד, ואפשר לשמור עליו עדיין מחובר למחשב – ועם זאת הכספת עדיין נותרת מוגנת לחלוטין, וכך אתם מקבלים פתרון נוח ויעיל מאד.
  • אפשרויות שונות לקיבוע – כספת 125x מגיעה יחד עם ציוד מתאים לקיבוע שלה. את הכספת אפשר ואף רצוי מאד לקבע לרצפה או לקיר או לארון, ובכך למנוע את הגניבה שלה. מובן שהכספת מספיק עבה ומשוכללת – על מנת שגם הפריצה שלה במקום תהיה מורכבת ומסובכת במיוחד.

לקבל פשוט פתרון הגנה למחשב

מה בסך הכל אתם צריכים? אתם רוצים פשוט להגן היטב על המחשב הנייד בלי להתאמץ. הכספת הזו, במחיר נוח במיוחד – היא הפתרון הנוח והטוב ביותר לכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.