מערכות אינטרקום נוסח 2014 כבר כאן

מערכות אינטרקום בעידן 2014

זוכרים איך נראו בעבר מערכות אינטרקום? זוכרים את הזמזום החד שלהן ואת הלחצנים הגדולים והבולטים מפלסטיק או מתכת? כמובן שהמערכות כיום הן שונות לגמרי. במאמר זה, נסקור לכם מקצת מהחידושים של מערכות האינטרקום, ואיך הן נראות נכון לשנת 2014 – ואתם כמובן תגלו שהן מעוצבות ומתנהגות אחרת לגמרי ממה שזכרתם.

מערכות אינטרקום בעידן 2014
מערכות אינטרקום בעידן 2014

דוגמאות לעדכונים חשובים בתחום

  • חיבור לקו הטלפון – נכון לשנת 2014, אפשר לחבר מערכות אינטרקום חדשות ישירות לקו הטלפון שלכם. זה אומר שאם מישהו לוחץ על כפתור האינטרקום מחוץ לבית – אתם תקבלו זאת כשיחה לטלפון שלכם. זה כמובן חוסך לכם זמן כי הטלפון תמיד לידכם, ותמיד קל לענות לו – ודרך הטלפון גם אפשר לפתוח את הדלת!
  • שילוב של מצלמות – מי שיתקין מערכות אינטרקום בשנת 2014 יגלה שהוא לא צריך להסתפק רק בקול של מי שנמצא מעבר לדלת – הוא יכול לקבל גם צילום וידאו חי שלו, ברזולוציה גבוהה ובצבע, ולדעת בדיוק מי הגיע אליו.
  • אינטרקום אלחוטי – יש אפשרות להתקנת מערכות אינטרקום מתקדמות במיוחד שמבוססות על תשתית אלחוטית ולא על תשתית קווית כבעבר – מה שמקנה לכם הרבה יותר גמישות, עצמאות והתאמה אישית לצרכים שלכם.
  • שילוב עם קודנים – נכון לשנת 2014, מערכות האינטרקום השונות לא נפתחות רק עם מפתח. יש אפשרות להתקנת קודן אלקטרוני. כך אפילו לא צריך מפתח ולא צריך לחשוש שמא הוא ילך לאיבוד – אלא מספיק להקיש את הקוד שידוע לכם ולהיכנס בקלות הביתה.

 

בחברת אביגדורי מתעדכנים בכל

חברת אביגדורי עודד ואילנה, נחשבים לאחת החברות המובילות להתקנת אינטרקום ומערכות כניסה לבתים ולבניינים. כמובן שאנו מתעדכנים בכל החידושים שלנת 2014 – וצופים את הפנים לעתיד לחידושים נוספים, והכל כדי שאתם תוכלו לקבל בסופו של יום, את השירות הטוב ביותר שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.