איטום גגות בצפון

איטום גגות בחיפה והצפון

אין עוררין על כך כי יש לדאוג לתקינות של הגג שעל ראשינו עוד לפני שמגיעה עונת החורף, על מנת להיתקל במצבים שונים כאלה ואחרים של דליפות לא נעימות בתוך המבנה על כל המשתמע מכך.

איטום גגות מיושם על כל סוגי הגגות הקיימים ותפקידו הוא לאטום את הגג מפני חדירת רטיבות ומים לתוך המבנה ושמירה על הגג שלא יתפורר ויינזק, ובנוסף מתפקד האיטום גם כאיטום תרמי השומר על טמפרטורת המבנה בחורף ובקיץ.

איטום גגות בצפון לקראת החורף הבא

איטום גגות בחיפה יש לעשות על ידי חברת איטום גגות בצפון ויש להקפיד כי מדובר בחברה וותיקה ומקצועית העושה שימוש בחומרי איטום מורשים ובעלי תו תקן בלבד. איטום גגות בצפון שנעשה על פי התקן יכול להחזיק מעמד עשרות שנים ללא טיפולים ותחזוקה. לעומתם, שימוש בחומרים שאינם בתקן או יישום האיטום בצורה מרושלת עלול להוביל לחדירת רטיבות לתוך הבית, להתפוררות הגג עד לקריסתו, לעובש ולמפגע בריאותי ממשי.

                                                                                

מידע נוסף בנושא איטום גגות ניתן לקבל באתר הבא

שיטות שונות לאיטום גגות

שתי שיטות האיטום העיקריות בארץ הן:

  1. איטום באמצעות זפת – זוהי שיטת האיטום הישנה מהמוכרת לכולנו שנעשה בה שימוש בעשרות השנים האחרונות ברוב גגות הבתים בישראל. שיטה זו עושה שימוש בזפת שנחשבת לחומר איטום טוב. את הזפת מחממים למצב נוזלי ומעלים אותה לגג המבנה. בגג המבנה מיישמים אותה לכל רוחב הגג ובשכבה אחידה. יש לוודא כי השכבה מכסה את כל שטח הגג כולל הפינות וכדומה. לאחר התייבשות הזפת יש לצבוע אותה בסיד לבן כדי להגן עליה וכדי לא לאפשר לחום השמש לחמם את המבנה עצמו. שיטה זו מחייבת סיוד מחדש של הגג אחת לשנה.
  2. איטום עם יריעות ביטומניות – איטום גגות בצפון בשיטה זו נחשב לאיטום היעיל והטוב ביותר. איטום זה מבוצע על ידי הנחת יריעות ביטומניות המכילות חומרי איטום ביטומנים מעולים. את היריעות מדביקים אלה לאלה בשיטה מיוחדת ומסיימים בחומר מיוחד המדביק את הקצוות. יישום יריעות אלה אפשרי בגגות בטון בלבד או בגגות שכבר נעשה שימוש בחומר זה בעבר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.