הסעות תיירים – לא צריך לשלם ביוקר

הסעות תיירים בארץ הם חלק משירותי התיירות הניתנים לכל תייר. מדינת ישראל עושה מאמצים רבים, כדי למשוך תיירים לארץ, ואחת הדרכים היא על ידי הגברת איכות השירות. שירות לתיירים זה אומר כל
Gear leverשירותי הקרקע מרגע שנחתו ועד שיחזרו לארצותיהם. שירותי בתי מלון ומקומות הארחה, מסעדות, אטרקציות מעניינות וכדומה נמצאים בראש הרשימה של שירותי התיירות בכל מקום. ארצנו משופעת באתרים היסטוריים ודתיים לכל הדתות הגדולות ובראשם היהדות, הנצרות והאסלם, אבל זה לא מספיק. חשוב שכל תייר יביא אחרי הביקור שלו בארץ עוד תיירים ממקום מגוריו. את זה ניתן לעשות על ידי כך, שיחזור מרוצה מהטיול בארץ.

אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל טיול בארץ הוא הסעות תיירים. תיירים רבים, המגיעים לארץ, חווים יחס לא נעים בכל הקשור להסעות משדה התעופה ואליו. את הדבר הזה ניתן לשפר, אם יאורגנו ההסעות מראש, ובצורה זו תמנע הרבה עוגמת נפש. משדה התעופה ואליו יש כמה אפשרויות של הסעות.

הסעות תיירים משדה התעופה ואליו

סוגי ההסעות השונים מתאימים לאנשים וקבוצות שונות, וחלקם יכולים להוזיל את מחירי ההסעות באופן ניכר:

רכבת – בשדה התעופה פועלת תחנת רכבת, המסיעה תיירים ונוסעים לכל מקום שאליו מגיעה רכבת ישראל – מדימונה שבדרום, ועד לנהריה שבצפון וירושלים שבמזרח.

הסעות במוניות שירות – מוניות שירות עומדות לרשות הנוסעים והתיירים למקומות שונים בארץ, ומחיריהן זולים בהרבה לאדם, מאשר נסיעה במונית.

הסעות בוואנים – תיירים, שמגיעים עם משפחות וכמה ילדים, יכולים לשכור שירותי הסעות בוואנים לכל מקום בארץ. שירות זה מתחלק בהוצאה עבור המשפחה כולה, והוא מאד מומלץ למשפחות בעלות חמש נפשות ויותר.

הסעות תיירים באוטובוסים – משדה התעופה יוצאים אוטובוסים למקומות שונים בארץ, והמחיר לנוסע זול יותר מנסיעה במונית או באמצעי תחבורה אחרים.

הסעות תיירים מיוחדות – לתיירים בעלי צרכים מיוחדים ניתן לארגן הסעות ברכבים המיועדים לנכים, עם מעלית מיוחדת לכסא גלגלים וכדומה.

הסעות תיירים מהבית או המלון – אם יש לכם חברים המבקרים בארץ, תוכלו להזמין עבורם הסעה מיוחדת לשדה התעופה ביום הטיסה שלהם בוואן מיוחד, המבצע הסעות לשדה התעופה.

הסעות במוניות – סוג הסעה זה נחשב ליקר ביותר, ובמיוחד כאשר מדובר על יעדים רחוקים משדה התעופה בן גוריון.

בכל בחירת אמצעי הסעות יש לוודא מספר דברים:

  • האם ההסעה מגיעה עד ליעד הסופי שלי, או שאצטרך להמשיך בתחבורה מקומית.
  • האם ההסעה יוצאת באופן מיידי או שיש צורך בהמתנה.
  • האם ההסעה מפוקחת מבחינת המחיר.
  • האם ההסעה כוללת את המטען, או שיש להוסיף על כל מזוודה סכום נוסף.

הסעות תיירים בארץ יכולות להיות מאד נעימות ולא יקרות. ערכו בירור בין חברות ההסעות, ומיצאו את החברה הנוחה והזולה ביותר לצרכים שלכם או של החברים שלכם, המגיעים לביקור בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.